Bear Grylls Vs. Ray Mears dupa 4 ani de batalie pentru audienta


In urma cu 4 ani Daily Mail din Marea Britanie publica acest articol legat de disputa dintre cei doi „Titani” ai Supravietuirii, fiecare dintre ei asumandu-si rolul de a fi Acela iar Celalalt .. mai mult sau mai putin o „productie de televiziune”.

Articolul ne ofera informatii ca „nu tot ce se da la Teveu” (sa ne aducem aminte de sloganul post-decembrist „Cu televizorul ati mintit poporul”) despre care anumiti oameni, creditati ca si avand acces la informatii de prima mana, spun ca filmarile lui Bear Grylls nu sunt complet vizibile in expeditiile sale de supravietuire.

Pe website-ul http://www.bushcraft.ro, website pe care il recomand pentru informatii utile, aflam ca un aventurier a murit dupa ce a incercat sa traiasca pentru modelul sau, Bear Grylls, lucru care evident ca nu ii este imputabil acestuia.

Rezilierea in primavara a contractului lui Bear Grylls cu Discovery poate fi un semnal suplimentar ca anumite lucruri sunt cel putin „un pic diferite” fata de ceea ce se vede la televizor dar sa nu uitam ca televiziunea vinde Emotie iar in spatele acestor productii stau atat Bani, multi bani cat si Orgolii .

Cu toate acestea, cel putin ceea ce s-a vazut la televizor poate fi o sursa importanta (uneori Vitala) de cunostiinte de supravietuire.

Tine de fiecare dintre noi sa „luam ce e mai bun” si ceea ce credem ca este pe masura fortelor noastre fizice si psihice din toate aceste experiente ale celor doi experti, dincolo de aceasta batalie la care era inevitabil sa se ajunga.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: