Manual de supravietuire, o Resursa Exceptionala!


Am intalnit un Manual de supravietuire scris de un domn, Serban Derlogea, Inginer mecanic pana la pensioare, instructor onorific de arte martiale, om ce a calatorit pe 3 continente…

Mi-am spus: „Mare lucru, nu vad nimic in ceea ce a facut acest om care sa ma faca sa acord atentie „Manualului” sau, nu vad cu ce anume m-ar putea impresiona un om despre care nu se spune ca este Expert in supravietuire, cu nu stiu ce experiente concrete in domeniu”. Iata cum am „judecat o carte dupa coperta”, mai precis dupa o mica parte din prefata.

Am Gresit Enorm in acele clipe, lucru pe care l-am remediat dupa cateva clipe de rasfoit manualul in mod furibund.

In acesta am gasit atat sfaturi de supravietuire, extrem de bine documentate si explicate cat si o Atitudine civica si umana exceptionala, in spatele acestui manual se afla nu doar o Persoana ci un Om cu adevarat, un Om care dupa parerea mea merita tot Respectul pentru ceea ce a scris in acest manual.

Il recomand cu cel mai mare drag ca si Resursa Exceptionala de documentare, el poate fi citit partial aici, pe siteul autorului.

Lasă un răspuns

