Flo. Flo Adventure. Florin Pop Vancea


Flo.

Asa ii spun cursantii de la Scoala de vara de la Scarita Belioara, cu respectul cuvenit, celui care sta in fata lor. Cel care ramane in picioare cu privirea scrutatoare in timp ce toti cursantii fac flotari, iar si iar. Un OM si Sportiv exceptional care te face sa Poti, sa Vrei pur si simplu prin atitudinea sa.

In perioada 15-19 august am avut placerea a participa la Scoala de vara in supravietuire-alpinism organizata de Flo Adventure in Muntii Apuseni. Alaturi de alti 20 de cursanti timp de 4 zile „am bagat ca eroii” sub atenta observatie a lui Flo si colegilor sai instructorii, oameni de toata isprava de asemenea.

Ce am Invatat?

Am Invatat sa fim Coechipieri, sa nu lasam pe nimeni in urma din echipa pe care o conduceam, chiar de va fi fost sa facem toata echipa flotari pana la epuizare si chiar si dupa pentru ca am iesit pe ultimul loc din perspectiva timpilor pe cronometru.

Am Invatat ca Limitele pe care stim ca le avem fiecare dintre noi sunt doar niste scuze care ne ofera confort si care ne pastreaza in zona de siguranta. Deloc adevarat. Putem Enorm de mult mai mult decat ceea ce credem si Colegii mi-au fost un bun exemplu.

Am Invatat ca Natura este enorm de darnica in ceea ce priveste resursele pe care ni le pune la dispozitie. Am mancat lacuste, ciulini, radacini de plante si au fost Exceptionale.

Am Luptat clipa de clipa, atat pentru mine insumi cat si pentru coechipierii ai caror lider am fost sa nu tragem Clopotul. Acesta, atarnat in tabara, era „Eliberarea” de toate „chinurile” prin care treceam zi de zi. Ghilimele de mai sus spun Totul: eliberarea si chinurile nu erau decat o falsa impresie, o aparente. Cu Totii am fost mult mai buni decat am fi putut spera vreodata.

Las Imaginile sa vorbeasca de la sine, eu nu pot decat sa spun atat: Flo, iti Multumesc.

Flo Adventure.

Lasă un răspuns

